Eyeliner - min stora skräck..

..och förtjusning!


HUR GÖR en makeup-artist FÖR ATT FÅ TILL EYELINERN SÅ BRA?

Hur lyckas de få vipparna symetriska på båda ögonen?
Hur lyckas de undvika att smeta svart över ögonlocket om modellens ögon börjar rycka och blinka?


Jag har suttit och funderat över detta en lång stund. Själv har jag till och med problem att få dem snygga på mina egna ögon. Hur ska jag då lyckas på nån annan? *flinar dystert åt min egen dumhet*

 

 

Camilla » 2010-04-29 | 15:57:35
URL: http://camillalinnea.blogg.se/

Jag menade nog att du skriver ibland att du får kommentarer på dina inlägg men att du kanske bara läser dem utan att godkänna publicering? Jag är dålig på att uttrycka mig ibland ;)

Christina » 2010-04-29 | 16:17:08
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/

Joda, jag godkänner dem alla! Så mycket jag bara kan ;P Men dom är ju så få.. hehe



Trodde ingen utom jag själv läste dom. Men intressant att du noterade! Jag kanske ska citera dem om jag skriver nått inlägg om nån kommentar, så folk hänger med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar