Grubbeltrubbel.

Alltså.. varför är sidovisnings-antalet dubbelt så stort som unika besökare-antalet??? Räknas jag när jag klickar fram och tillbaka på mina nya inlägg? hm......


DETTA VAR EN SERIÖS FRÅGA! KAN NÅGON SVARA PÅ DETTA please :)

 

Måste genast skutta i säng. Måste vara frisk och kry till imorgon då Daniel kommer till London och vi ska riva hela staden på 6 dagar. YIPPI!!!!

emma » 2010-04-15 | 17:03:34
URL: http://emmasandstromvv.blogg.se/

därför att på unika besökare så räknas man bara en gång,

jag kan gå in på din blogg hundra gånger och alla de hundra ser du som sidovisningar, men som jag sa så räknas bara 1 av de där gångerna på unika :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar