Lite ursäkter och ett stort TACK

Kul att det plötsligt "regnar" in kommentarer =) TACK <3 Alltid peppande att få kommentarer. Och så hittar man ju nya bloggar att undersöka då också :D

 

Som tack för det får ni en tragiskt löjlig bild på mej (till höger)

 

 

Än så länge är min blogg ganska tråkig, jag vet. Förlåt! Men det kommer bli bättre så småningom när jag kommit igång ordentligt.

 

Innan min utbildning börjar (4 månader) kommer jag bara fokusera på allt möjligt inom skönhetsvärlden. Ge tips och så där. I Juli lär jag ha så mycket igång med flytt och semester att jag kommer låta bloggen ligga lite på is.

 

Sen i augusti kommer det bli djupdykning in i sminkvärlden PÅ ALLVAR. Det ska bli enormt spännande!! Efter  det blir blogginnehållet förhoppningsvis mer och mer varierande och kommer innefatta allt från smink, hår, kläder, hälsa och hudvård. Ju mer jag lär mej, desto mer kan jag ju dela med mej.

 

Och jag tänker lära mej mycket ;-)

 

Nu ska jag springa iväg på en körlektion. I helgen kommer en vän till london och då kommer jag umgås med honom konstant i en vecka, hehe, så då lär jag inte vara så aktiv här i bloggen.

 

Nåja.. så ni vet var jag tar vägen då :D

 

 

 

 

CC » 2010-04-14 | 00:26:07
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

sv: Jag är utbildad på IMC för många år sedan, la dock ner det i många år. Så jag vet inte hur den skolan är idag... Vad jag vet dock är att man börjar egentligen lära sig först efter skolan :) skolan är mer för grunderna.

Jag satsar inte på en karriär pga olika skäl,men jobb får man genom kontakter helt klart.

o så såg jag att vi har samma namn haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar