Shara: Stjärnskott med råge!

Hon är HELT otrolig Shara!!! Har hela yrket (läs konsten) i blodet. Jag har nu äntligen lyckats mala mig igenom HELA hennes blogg, från första till sista inlägg. Jag har kollat igenom alla hennes bilder för att se vad som är så speciellt och jag måste erkänna att hon är värd den uppmärksamhet hon fått. Hon sticker ut direkt när man jämför hennes blogg och andra makeup-artisters. Och jag har ändå letat reta på en hel del nu!

 

Så nu, Shara, ska jag göra reklam för dej så gott jag kan! ;P

 

BESÖK: www.shara.hemsida24.se

ALLA NI SOM AV NÅGON ANLEDNING BEHÖVER FÅ TAG PÅ EN makeup- och hårstylist, KONTAKTA Shara!! Ni lär inte bli besvikna. Det tror jag starkt på. =)

*reklam* *reklam* *reklam*

 

 

Och på tal om utbildningen... Gaaahhh

 

Blir helt nervig av att vänta på något, när jag hittat ett nytt (direkt nytt är det väl inte) stort intresse. Blir helt kolossalt ambitiös plötsligt, nästan utan gränser. Hela dagen har det bara regnat ner idéer i mitt huvud om vad jag vill göra med mitt liv. Det blixtrar fram makeup-konstverk som jag vill göra. Jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE bli duktig så att jag kan förverkliga dessa idéer!!

 

För att jag inte ska glömma dem har jag därför rotat fram ett blogg och i rasande fart skissat ner alla designer. JAG VILL BÖRJA UTBILDNINGEN NU. NU. NU.


Godnatt kära läsare <3

 

Shara » 2010-04-12 | 20:49:28
URL: http://www.sharagallery.com

Underbara du. Vad glad jag blir av ditt inlägg, jag blir rörd och jag blir röd i hela ansiket...är det om mig hon pratar och skriver...oj...! Jag ska följa din väg till makeup artist, månne inte våra vägar korsas nån gång! Kram på dig! // Shara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar