Smink för hela slanten

Är på väg ut för lite födelsedagspresent-shopping, men kan inte riktigt slita mej än. Lyssnar på The Corrs - Haven Knows. Jag bara ÄLSKAR den låten!! (Är ju överhuvudtaget svag för irländsk musik av olika slag).

 

Gillar också Imogen Heap's musik skarpt. Hennes låtar rullar flitigt på i högtalarna just nu. "Goodnight and go" och "Speeding Cars" är två favoriter.

 

Förresten.. Här är min skola!

http://www.makeupstudion.com/

 

Och denna sminkväska kommer jag få när jag börjar utbildningen:

 

Hur grymt underbart är det inte?? :D Smink på ett värde av 20 000:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar