Svar på kommentar

Vet inte var jag ska svara, så jag svarar här helt enkelt. :-)

 

"Postat av: Shara

Underbara du. Vad glad jag blir av ditt inlägg, jag blir rörd och jag blir röd i hela ansiket...är det om mig hon pratar och skriver...oj...! Jag ska följa din väg till makeup artist, månne inte våra vägar korsas nån gång! Kram på dig! // Shara"

 

:D Ja, jag hoppas verkligen att våra vägar korsas någon gång!!! Skulle vara grymt kul!!!! *KRAM*

 

Och visst känns det kul att jag finns länkad på Sharas blogg!! :D:D

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14532128

Då kanske några av hennes läsare smittas över till min blogg också? KOM KOM, ni är välkomna!!! =)

 

------------------------------

 

Sen, kära människor, vill jag göra lite reklam för en till blogg som också är en favorit på min lista.

Egentligen behövs inte den reklamen, för hon är redan så uppmärksammad (eftersom hon av en tidnin, blivit nominerad till bästa bloggerska av en tidning, och har runt 100 000 läsare varje dag), men NI kanske inte har haft turen att hitta dit. Linda är otroligt duktig på att förvandla ansikten till charmigt ögongodis. Man blir helt sockersöt av hennes penslar. Och själv är hon hur vacker som helst!!

http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/

 

Ta er en titt inne i hennes blogg om ni vill hitta inspiration till sminkningar!!

Organic Gardening » 2011-01-21 | 10:51:41
URL: http://organic-gardening.blogimagine.com

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar