Tumme upp för alla bloggstalkers!

Satt och funderade på hur jag ska göra för att hålla koll på alla bloggar jag vill följa. Kom då ihåg "bloglovin" och loggade in. 1509 olästa inlägg!! Jag sjönk långsamt ner i stolen och suckade.. bestämde mej för att genast skynda mej ut därifrån. Så mycket orkar jag inte ta igen!

 

Skulle vilja länka till några av era bloggar här, men tycker det blir så rörigt med en hel massa länkar. Hur göra? *funderar*

 

Idag hade jag 30 läsare. Det går åt rätt håll!! :D Ni får jätte gärna länka till min blogg var ni vill. Nu är det ju MARKNADSFÖRING som gäller ;-)

 

 

 

Förresten gillar jag din blogg jättemycket, Magda!! Den är så otroligt mysig. Så nu gör jag reklam för den:

http://emalj.blogspot.com/     LÄS LÄS LÄS!!

 

Inredning är ju också ett stort kärleksämne i mitt liv. Jag har bara inget hem att jobba på än.. :D

M » 2010-04-13 | 00:52:20
URL: http://emalj.blogspot.com/

Tack tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar