Filmregissör skapar mitt alias

Då kan jag med glädje konstatera att jag har skaffat mej min första värdefulla kontakt; En god vän och ingen mindre än författaren och filmregissören J. Rasch. Han i sin tur har fler kontakter, inom många olika branscher, som kan komma till användning :)

 

Jag har dessutom höga förväntningar på hans kommande bokserie. Den kommer ta hela Sverige med storm!!!

 

 

Har han även gett mej ett förslag på ett framtida artistnamn:

 

Christa Ajris

(Modifiering av mitt för- och mellannamn. Mellannamnet i engelsk uttalsversion.)

 

Och jag köper det ögonblickligen!! Det låter otroligt unikt och genuint.. :D Jag kommer trivas bakom det alias. (Hoppas bara jag får nytta av det också, hehe..)

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar