Designen fixad!

Nu sitter jag här och försöker fixa designen på bloggen. Tycker det är sjukt svårt!! Inte bara att göra själva designen, men att få in den på bloggen sen - i rätt mått!! En millimeter fel och det blir gluggar eller ojämna övergångar - och man måste fixa om hela bilden i photoshop o ladda upp på nytt + ändra koderna igen. SUCK

 

Sen fixar jag designen i photoshop och jag har aldrig riktigt lärt mej det programmet känner jag. Nån som vet var man kan hitta typ en manual?

 

Jag lånade denna bild från googles makeup-sökningsresultat till min header. Hoppas ingen halshugger mej för det. Så fort jag har tagit mitt eget första professionella fotografi ska jag byta ut det!

 

Vet inte heller vad jag ska ha för titel. Vill egentligen heta "Livet som stylist", men jag är ju inte stylist ännu...! Det blir ju fuskstart då.. :/

-----------------

Tack för fina kommentarer!!

Mamma » 2010-04-09 | 19:03:27
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Så spännande!

Snygg header, där kommer en bild på dig platsa utmärkt!=)



Lycka till, kramis/Elisabeth "B"



eMALj » 2010-04-09 | 23:45:46
URL: http://emalj.blogspot.com/

Kul att du skaffat en ny blogg :)

Du kommer att bli en grym stylist!

Lingva » 2010-04-10 | 00:33:34

Tack kära vänner!! KRAM**


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar