Bara så ni vet läget...


Jag är så sjuuuuukt stressad..... Nu känns det som om jag ska få magsår.

 

Jag har tusen saker att göra och så ska jag bort i helgen. Innan jag åker på fredag måste jag ha hunnit packa, skrivit färdigt och skickat in delrapport till skolan, gjort ett collage av ögon- samt munbilder, hämtat ut en kamera, lämnat in en bok, skrivit ett ansökningsbrev och CV, pluggat och ringt runt för studiebesök.

 

Dessutom har jag i läxa att göra två helsminkningar + 2 "perfekta munnar" tills på måndag. Det finns ingen chans att jag ska hinna det, eftersom jag åker bort på bröllop och ska vara med och öva musik inför bröllopet fredag kväll, plus att resan dit och hem igen nästan tar en hel dag. Jag kommer vara hemma sent söndag kväll. Jag kommer vara dödstrött.

 

Det blir nog inte så mycket bloggat resten av denna vecka. Kommer åter med full kraft på måndag.

 

 

Pepsi » 2010-08-18 | 19:48:30

Gode tid du skulle behöva sätta dig ner och andas djupt ett par gånger eller fler...................

Johan » 2010-08-19 | 14:04:35

Öva i bilen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar