Dag 10 på Makeupstudion - Clean Beauty

 

Denna dag skulle vi göra en clean beauty makeup. Det innebär i princip inget "synligt" smink. Kan användas som dagmakeup eller brudmakeup (om man vill ha en försiktig sådan).

 

Här har jag sminkat en klasskamrat. Och som sagt.. det skulle i princip se ut som om man var osminkad. Inte så mycket att titta på med andra ord! :P

 

Jag har bara lagt bas, mascara och en portion svaga skuggor som ändå blixten slukat.

 

 

Hon sminkade mej också och det blev ett grymt fint resultat!!! Tyvärr ser jag, trots sminkningen, ut som en sjuk fisk på korten vi tog, så jag lämnar dem åt er fantasi.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar