Dagens modebild

 

Jag har så mycket att göra. Så så så så såååå mycket att göra. OCH JAG ÄLSKAR DET!!! :D

 

Jag måste slipa till bloggen. Ta bort koden för hur många dagar det är kvar till skolan, haha. Och så vill jag få bort de märkliga understrecken som uppstår på alla länkar. Vet fortfarande inte varför det blir så. Mystiskt.

 

Visitkort är på väg. Studiebesök måste fortfarande kollas upp.. oh.. ja hjälp. Var ska man ringa? hm....... *funderar intensivt*

 

Två sminkningar ska göras i helgen, på valfria personer, och bedömas av läraren på måndag. Eftersom jag är nyinflyttad i stan har jag valt min syster och hennes vän som offer. Det ska bli spännande att se om jag kan behärska alla veckans moment.

 

Nu ska jag sluta babbla och sätta igång med jobb/plugg. (Jobb = Underhålla/reparera bloggen, läsa om mode, titta på inspirerande sminkbilder och skriva loggbok om veckans moment och kritik. Skulle även kunna kallas hobby ;) )

 

 

mimma » 2010-08-13 | 15:55:18
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

like bloggen :)

Christa Ajris » 2010-08-13 | 16:02:52

Kul!! Tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar