Gaahh

 

Nu är jag ledsen och arg. (Skriver personen med det färgstarka humöret ;) )

 

Arg på att alla människor är så upptagna jämt och ständigt. Arg på mej själv som inte känner folk i denna stora stad. Arg på kraven i skolan som är så skyhöga och jag KAN INTE hitta någon att sminka innan kl. slår 12 ikväll!! Bror min vägrar dessutom att ställa upp *fniss*

 

jaha. Nu är jag bara skållad helt enkelt.. suck. Hittas ingen sminkvillig imorgon så ryker väl betyget. gaaahh man kan bli gråhårig för mindre. :( (sminkvilliga finns det många av, men inte någon som har tid just när jag behöver.)

 

Vad hjälper intresse, ambition, engagemang och talang när man inte har chans att öva???

 

Nu måste jag ta 10 djupa andetag och ringa Daniel och tala om väder och vind så jag glömmer detta.

 

Elizabeth » 2010-08-29 | 23:22:16

jag hade 2 till imorgon och onsdag, de bokade av idag;( de ska jobba, samma här. Hoppas att min syster kan kommma igen, shit, vem ska man släpa till skolan. Jag känner inte heller ngn i stockholm.Härifrån vill ingen åka, det kostar pengar. Men det löser sig! god natt!

Elisa » 2010-08-30 | 00:06:33

Det låter tufft! hoppas det löser sig, det brukar göra det på något vis.



Shara » 2010-08-30 | 20:11:33
URL: http://www.shara.se

Hej vännen! Tack för din fina kommentar på min sida om mina bilder. Glad jag blir! :) Följer din blogg, men är så dålig på att kommentera..men, tänkte bara säga att vi hade samma problem när jag gick i skolan och vi skulle hitta modeller. Nu vet jag inte om er skola har det, men vi hade en länk på skolans hemsida där man kan anmäla sig som modell och så skrevs dom namnen upp i en liten bok. När man sen inte fick tag på någon modell, så kunde man gå igenom boken och ringa runt till dom som anmält sitt intresse... ett annat förslag är att ex gå in i makeup store eller någon liknande smink-butik och fråga dom tjejerna som står och kollar på att köpa smink. Med stor sannolikhet är dom intresserade av smink, och vill således även sitta modeller :) Mina vänner i Sthlm jobbar tyvärr alla dagtid så dom kan inte.. när jag gick i skolan hade vi många praktikanter där som gladeligen satt modell..har ni inga praktikanter? Kram på dig, och kämpa, du är jätteduktig, ett stjärnskott du med :)// Shara

Christa » 2010-08-31 | 06:46:29

Elisa: Tack vännen <3

Anonym » 2010-08-31 | 06:47:06

Elizabeth: Mmm.. det är så sjukt irriterande när vissa modeller avbokar :( Men that's life.

Anonym » 2010-08-31 | 06:49:53

Shara: Ingen fara!! Jag är själv dålig på att kommentera din :/ Men följer den också.



Jo, precis! Vi har också en sån bok, men de flesta nummer i den tycker jag verkar vara gamla. Man får ringa 10 innan någon nappar. Ganska jobbigt det där med modeller...



Tack för tips! Det kunde man testa :) Gå in i en sminkbutik och fråga...



Nja, vi har inga praktikanter. Men en tjej som går som lärling och ska bli lärare, men hon sitter aldrig modell.



TACK för peppning och kram!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar