Mål med utbildningen

 

Vi i klassen kämpar hårt framåt. Tempot går i 300 och man måste ge gärnet för att hänga med...

 

Jag hade coachingsamtal med vår lärare igår och vi har tillsammans satt upp nya delmål. Om två veckor ska jag ha hittat två designers att skapa samarbete med och ha bestämt datum för två fotosessions med två olika fotografer.

 

På tisdag ska vi ut på vårt första sminkningsuppdrag. Pressvisning för Goldwell!! Det är ett riktigt seriöst uppdrag. *nervöst*

 

 

Denna helg har jag tre stora läxor att fixa.

 

  • Skriva ett tidsschema för modevisning.

 

  • Göra sminkkort (där man skriver ner alla olika produkter/färger man använder till olika sorters sminkningar)

 

  • Redovisa en karaktärssminkning. Jag tror jag ska välja en karaktär i Lara Croft - stuk. En sminkning med attityd. Munnen vill jag ha blekt neutral, för att ge focus åt ögon som ska sotas i blått.

 

 

GAaaaahhhh... Detta är bara sååååå kul!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar