Sminkmodeller sökes!

 

Jag trodde det skulle bli svårt att hitta modeller.. men det går ganska bra. Det rullar in förfrågningar på rullande band.. än så länge iaf. Jag har redan fullbokat långt framöver. Och ändå kan jag inte sluta leta fler :P haha

 

Och dom yngre tjejerna som skriver och vill bli sminkade är så söta. "När får jag bli din lilla docka?" va det en som frågade. :D Så sött!!!

 

(Alexander McQueen's fantastiskt söta clownmun. Runway fall 2009)

 

(Om någon vill sitta modell, skriv och skicka bild till [email protected])

 

Jag ska snart leta upp något bra mode-/skönhetsämne att skriva om. Men först måste jag rensa upp lite här i lägenheten, laga mat och skriva loggbok.

 

Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar