Sminkmodeller

 

Idag har jag fått mina första "vill sitta modell"-mail från okänt folk. 7 tjejer och 2 killar har kontaktat. Otroligt kul att fundera över ansiktsformerna och vad som kan göras med dem!! :P

 

Jag kommer behöva sminkmodeller från och med den 23 aug och till slutet av oktober. Varje dag!! Så jag behöver massor av modeller.

 

(Det är alltså i Stockholm, någon gång mitt på dagen, vardagar. Tar ca. 2 timmar. ALLA typer av "modeller" är välkomna. Manliga, kvinnliga, mörkhyade, blekisar...)

 

Bara skriv!!! [email protected] (Skriv vilket datum du kan och skicka med nån bild på dej själv.)

 

 

DU ÄR VÄLKOMMEN!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar