Dagens modebild

 

Tack för att jag får så fina och uppmuntrande kommentarer om bloggen, trots att jag är så enormt bloggtråkig just nu. :) All min tid går upp till annat och själva sminket har en liten paus just nu. Men jag kommer ta upp allting så snart som möjligt igen.

 

Jag har faktiskt en fotografering inbokad den 12 Dec då jag ska sminka på hårstylisten Elins examenfotografering. Ska bli jättespännande!! Men nu har jag inte sminkat på typ en vecka, så nu måste jag faktiskt ta tag i det igen så jag är uppvärmd. Ska kanske boka in en ny fotografering nu i veckan som kommer...

 

Ta hand om er alla. Jag måste verkligen gå och sova! Imorgon är det också mycket, då jag först ska och jobba i butik och sedan iväg på upptåg med vännerna. Men vi hörs snart igen...

 

 

 

Bimbo Boy » 2010-12-03 | 00:24:23
URL: http://bimboboy.com/blogg

Svar: Vad kul! Tack så mycket! :) Jag har en massa tips. Internet är i alla fall det bästa verktyget, både för att skaffa kontakter att jobba med, och för att nå ut med sin musik när den är klar. :) Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar