Hollywood dolls

 

Tänkte lägga upp några bilder från när jag sminkade popgruppen Hollywood dolls (f.d. Guilty pleasure) till en tv-filmning. (Minns inte när det skulle gå på tv, men de har nog redan varit..)

 

Riktigt söta och trevliga tjejer!!! Och så ser de ju alla ut som dockor också!! :D

 

Gruppen består av: Paulina Starborn (som alla ni som sett "Ung och Bortskämd" känner till! :P ), Louise, Natascha (dansare på Idol-finalen), Ida (dansare på Idol-finalen), Lilie, Sofhia och Christina.

 

Bild som jag tog med min lilla usla kamera, backstage innan de skulle filmas.


Från vänster: Natasha, Christina, Paulina, Lilie, Louise, Sofhia och Ida.

 

Jag hann inte ta så mycket kort eftersom jag jobbade, men fick ett på Louise iaf. Jag gillade hennes sminkning!! Hon ville ha stora mörka bambiögon med långa fransar - så det fick hon. Sedan jobbade jag mycket på att få upp lystern på hennes vackra kindben. Jag älskar lyster!!! Nu gör inte min kamera resultatet riktigt rättvisa, men det blev iaf riktigt fint! :D

 

 

Lånar också in lite bilder som jag hittade på Sofhias blogg... Inne i sminkstudion.

 

 

 

 


 

Hittade bild på Natasha och Ida från idolfinalen. De är verkligen sjukt grymma på att dansa!! :O LÄR MEJ TACK!!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar