Vackraste paret någonsin...

 

Johnny Depp och Vanessa Paradis... Ja, som jag så ofta sagt: De är båda helt fantastiska!!! Jag beundrar dem enormt, på många vis.

 

Jag önskar det fanns fler par som dem!! Tänk att de lyckats vårda och älska sitt förhållande i nu snart 13 år, med 2 barn tillsammans. Imponerande. Verkligen imponerande. Och vackert! :) (Vad tycker Vanessa om Johnny? Läs HÄR!)

 

Vad jag också gillar är att de verkar vara så jordnära människor.

"Johnny Depp har inga planer på att åldras i rampljuset.

45-åringen berättar enligt sajten Showbiz spy att hans stora dröm istället är att bara koppla av och låta ölmagen växa:

— Jag vill sitta på verandan utanför vårt hus i Frankrike och bara stirra ut över gräsmattan. Jag vill bli en enkel man med ölkagge."

 

 

 

Vanessa Paradis - Favoritmodell. Favoritsångare.

 


Hör hennes debutsång HÄR. Den som gjorde henne känd vid 14 års ålder. Lägg speciellt märke till hur sött hon dansar!! Hahahaha....

 

 

Johnny Depp - Favoritskådis. Favoritman... *harkel* :love:

Magda » 2010-12-14 | 16:18:02
URL: http://emalj.blogspot.com

Depp är min favorit också. Mjau!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar