Designa skor

Mina designade sko på NELLY.COM


Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

 


 

Inne på Nelly har de satt igång en designtävling. Den som vinner blir företagets nya skodesigner!!! Så jag har nu gjort en sko, här ovan, och VILL SÅ GÄRNA VINNA förstås. Och man vinner genom röster......

 

SÅ RÖSTA PÅ MEJ!!! Så är du hemskt snäll........... :D


SÅ RÖSTA PÅ MEJ!!!


SÅ RÖSTA PÅ MEJ!!!


osv.... ;)


P » 2010-07-30 | 18:04:06

Har DU gjort denna asläckra sko!? Den är ju så snygg att man tappar andan..!!!!

Christa Ajris » 2010-07-30 | 18:27:24

Tack :D Jo, jag har gjort den...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar