Läs, läs, läs och lär. Skönhetens värld är stor.

Jag har suttit och pysslat med att göra upp stora listor på alla bloggar jag vill följa, delat in dem i ämnesordningar osv... Frisörer, Stylister, Modeller, Makeup-artister, hudterapeuter, olika skolors elever..... m.m.

 

Och i varje mapp finns det dröser med bloggar.

 

 

Upptäckte plötsligt att makeup-artist bloggen jag tipsat om igår är försvunnen. :( Förstår inte alls!! Har han bara raderat den?? Och jag som hade sett fram emot att få läsa den; Se, lära och fascineras.

 


 

Tid är dyrbart, så jag orkar/hinner inte läsa en massa bloggar som inte har något intressant att ge. Jag prioriterar bloggar som LÄR MIG NÅGOT eller förstås de som tillhör mina vänner.

 

Jag behöver lära mej mer om:

Smink

Hår

Kläder

Mode

Fotografering

Kändisar, kontakter av värde osv..

 

Jag måste, måste, måste få stenkoll på allt detta!!! För jag vet att det kommer komma till nytta när jag ska bli det jag vill bli. :)

 

Jag har också grävt fram de 10 bästa bloggarna inom varje nisch och planerar att lusläsa dem från början till slut inom snar framtid (hela arkiven alltså!).

 

DÖDLIGT intressant. Men ojoj.... om dygnet hade haft fler timmar. Jag har så mycket att lära mej!! :O Får nästan panik när jag märker hur lite jag egentligen kan.

Tomas Eriksson » 2010-07-02 | 08:39:34
URL: http://www.fotograf-tomas-eriksson.se

Jäklar vilken ordning det är på dig :)



/Tomas

Christa Ajris » 2010-07-02 | 19:08:51

hehe jao... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar