Mina ben går av!!

Innan jag åker ut med bilen på Londons gator ska jag berätta om dagens tragedi. :( Jag upptäckte den när jag vaknade idag, men hade märkt av att något var konstigt redan igår.

 

Något har hänt med mitt högra ben!! Det gör så ont och benet bara viker sig inåt när jag går. Om jag försöker vila på det så rasar jag ihop.

 

 

Hehe.. ja det låter konstigt. Men det är allvar! :O Jag har ALDRIG varit med om något liknande förut. Troligtvis har jag överansträngt nån muskel på något vis så den blivit kaputt. Jag tränade benen väldigt mycket för 2 dagar sedan och har haft ont sedan dess. Men inte förrän igår kväll märkte jag att benet började vrida sig.

 

Det är som om benet inte kan hålla ihop. Bara viker sig. Jag kan knappt gå och det skrämmer mej. Jag är för ung för att bli invalid!!!! ;(

 

(skrattar lite åt min nojighet.. Troligtvis går det över snart. Men ändå.. OTÄCKT!!! :O)

Petra » 2010-07-01 | 15:45:45

Hoppas verkligen det ordnar sig för ditt ben!! Du kommer väl att söka för det?

Jag läser alla hårtips och tar till mig vartenda tips.

Du är great!



Mvh Petra

Christa Ajris » 2010-07-01 | 16:57:55

Tack <3 Nja... jag är ingen som söker upp doktorer i första taget. Men om det fortsätter i några månader så kanske. :/ hm...

Tomas Eriksson » 2010-07-02 | 08:38:11
URL: http://www.fotograf-tomas-eriksson.se

Vila min vän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar