Musik, musik.... kompositioner, arrangemanger... u name it

Detta är vad jag sitter och gör just nu... :D KUL. Men svårt :S Krävs så mycket koncentration som jag inte har just nu... suck....

 

 


 

Hittade en intressant sajt för kompositions-sugna människor. HÄR.

Finns bra tips på hur man kommer igång!

 

Camilla » 2010-07-01 | 18:02:04
URL: http://sticksyster.blogg.se/

Vad är det för program du har på datorn när du komponerar? Det är något jag skulle vilja prova på :) Finns det något gratisprogram man kan testa? Tacksam för svar.



Kram**

Tomas Eriksson » 2010-07-02 | 08:41:35
URL: http://www.fotograf-tomas-eriksson.se

Oj, kan du inte lägga upp något sedan? Snacka om att du har mycket järn i elden...



/Tomas

Christa Ajris » 2010-07-03 | 01:21:21

:) Ja, problemet är bara att alla inspelningar jag har av min egen musik är live och av ganska dålig ljudkvalité.



Perfektionist som jag är vill jag inte lägga ut något som lever upp till mina förväntningar. Visst har jag vissa inspelningar liggande.. men inget värt att lyssna på, än ;) Men det kommer!! Så småningom....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar