Skotävlingen

 

Fick så fin kommentar på min första sko att jag fick lust att göra fler... :P

 

 

 

Här dyker några fler upp. Vilken är snyggast? (Obs. Jag orkade inte lägga ner så mycket tid på dem, så de är ganska kassa. Gillar den röda dock :) )


Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!

 

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!



Vinner vet jag att jag inte gör, tyvärr. För det är alltid storbloggarna som vinner såna här rösttävlingar, de har ju sina tusentals läsare som smörar för dem - hur fula skorna än är. *GÄSP*

 

Kolla denna t.ex. (En av de mest röstade skorna...) SNYGG???? VÄRD 1111 poäng??? Bara ett fjantverk.

 

Men jag gör detta för skojs skull ändå. Det är ju inget nytt att många människor har dåliga smaker :P

 

Michelle » 2010-07-30 | 20:21:00

Jag har röstat på din design :) Om du har lust får du jätte gärna röta på min. http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

Michelle » 2010-07-30 | 20:21:54

Jag har röstat på din design :) Om du har lust får du jätte gärna röta på min. http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=iYJRMy35xxALr3k5DqXHjXib2toKoMzMi7cuuUmfFnpxdPpg4Dld

P » 2010-07-31 | 03:50:21

Men...du...jag är galen i dessa skor..! Seriöst, det är ögongodis så man får akut shoppinglust =// Jag fattar inte hur du gör...men att du är en enorm begåvning fattar jag!!! Du bara måste vinna tävlingen, MÅSTE!

Christa Ajris » 2010-07-31 | 21:06:51

Tack för en så fin kommentar!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar