Modesajt - Fashionisland

Igen och igen får jag höra denna klagosång från mina grovröstade läsare:

MER FÖR MÄN, tack!!!




Det är alltid svårare att hitta något att skriva om som riktar sig till er killar. Dels för att mode/skönhet-utbudet helt enkelt är mindre och för att jag är tjej.

 

Men jag försöker och vill gärna!! :)

 

Tips på modesajt:

http://www.fashionisland.se/

 

 

 

Några fyndförslag:

300:- 150:- 300:-

300:- 550:- 349:-

550:- 199:-


Fashionisland är en nätbutik som erbjuder trendiga kläder för män, och kommer förmodligen växa lavinartat framöver då de också erbjuder mycket bra priser!

 

Här kan du bekvämt shoppa underkläder, byxor, T-shirts, skor, jackor, och accessoarer för killar. Du hittar det mesta för online modes-shopping i denna butik, vars märken inkluderar Adidas, Cheap Monday, Affliction, Brand, Converse, Darko, DrDenim, Jockey, Ljung, Members only, Puma Alexxander Mqueen, Reebok, Calvin Klein och många fler hippa och kvalitetsinriktade märken för män. Glöm inte att surfa in på deras fyndavdelning i webbshoppen!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar