Dagens modebild

Oj, vilken jämn röstning det är hittills!! Fortsätt rösta!! Hittills är det hälften hälften. Tycker det är kul att det är så många grabbar som läser min stylistblogg ;) Känner att jag måste värna om att hålla er kvar. Så jag måste tänka på att ta in lite manligt mode då och då också.

 

Och så måste jag säga den glädjande nyheten att läsarantalet fortsätter öka! Dock vet man aldrig hur länge man får behålla dessa läsare. Det beror ganska mycket på var de kommer ifrån. Ibland råkar man bli länkad nånstans och då ramlar det in en högfull som sedan snubblar vidare utan att se sig om. Eller så kan det vara någon nyfiken själ som nosat upp just min blogg och som vill stanna. VÄLKOMMEN i så fall!

 


 

En dagens modebild skall in. Idag blir det en häftig och mycket kreativ sådan. Måste ha varit kul att styla upp!!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar