Handlöst och svindlande...

Milda makaroner!! Nu är det dags att punga ut 45 000:- för höstens seriösa lekskola. Idag kom räkningen.

 

Sitter här och skrämmer upp mej själv med att detta kan bli mitt livs största "kasta pengar i sjön"-bus någonsin........... *tuggar nervöst på fingrarna*

 

Men vad kan bli värre än att jag blir en usel makeup-artist och måste jobba som städerska i 3 år för att ta igen pengaförlusten? Så mycket värre kan det ju inte bli.... hehe... (och detta skulle likna någon slags tröst. suck)

 

Nej, hörni gott folk! Jag har inte råd att misslyckas. Så nu betalar jag häxpriset och kastar mej handlöst utför klippan.


Ingen tid att förlora! Vi har bara ett liv - så följ dina drömmar...! (För alla med förstånd större än en 1-årings kan förstå att detta ÄR min dröm!) DAGS ATT LÄRA SIG FLYGA!!

 

(Fotografi av Eugenio Recuenco)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar