Idag ska jag...

Helt oväntat får man veta att en gammal barndomsvän är filmproducer och kommer behöva stylister i framtiden. Då skyndar man sig genast att klottra ner namnet på "kontakter av värde-listan". ;)

 

Detta ska läggas på minnet tills dagen är inne att söka jobb!

 



Idag är det varmt och soligt här i London. Så jag ska ta en springrunda i skogen och sedan försöka bli lite brun. Jag tror aldrig jag varit så blek, en sommar, som denna.

 

TRAGISKT :'(

 

 

Men så är det att bo i en storstad där solen inte gärna smyger in och där man inte kan sola ifred för nyfikna grannar. Hur ska man då kunna bli brun??

 


Idag ska jag också till banken för att ordna lite betalningar. Jag ska hinna med lite musik och fortsätta slipa på bloggens design.

 

Detta ska hinnas på 5 timmar. Dags att sätta igång!!

 

Hoppas ni har en bra dag där i Skandinavien :) Jag tycker Sverige är ett varmare land än England. Så ni kan skatta er lyckliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar