Dagens modebild

Idag MÅSTE jag jobba med musiken. Projektet ska helst vara färdigt nu i veckan. Och äntligen har jag hittat den röda tråden till inspiration!! Detta kommer bli bra! :D

 

Ibland kan jag sitta och knega med samma eländiga takter i flera dagar och så plötsligt släpper det och jag kan skriva flera sidor i ett jehuj. När såna stunder inträffar kan jag jobba oavbrutet ett helt dygn utan att sova eller knappt äta. Men nu har jag jobbet som bryter av och stör :(

 

Nåja. Jobba var det ja!! HEJDÅ!

 


 

(Dagens bild från Vogue)

marie » 2010-06-29 | 11:49:11
URL: http://lillmian.se

Lägga till varann på bloglovin? Haft en bra midsommar?

Michelle » 2010-06-29 | 20:43:16
URL: http://mmichaan.blogg.se/

tack:D.. näe det är jag inte.. det är en hobby bara:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar