Listig ;)

Jag älskar listor!!! Hittade denna på i en väns blogg, så jag snor den.


Brukar du komma i tid: Mjä... oftast lite sen.
Vad hade du i din mun senast: Ett kex.
Har du bra kondition: Är ganska tränad, men konditionen är ändå dålig.
Hur känner du dig just nu: Glad och entusiastisk inför allt. Lite frustrerad och sur på mej själv mellan varven.
Kan du laga mat: Absolut! 
Vad har du på dig just nu: Tighta svarta boxershorts och ett guld/rosa linne.
Vilket är ditt senaste inköp: En underbar mjölkvit spetsklänning!!! Ska ha den i sommar nån gång. 
Vilken tid gick du upp idag: 10 och ändå hade jag sovmorgon. *applåd*
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min engelska familj.
Har du sovit i din egen säng inatt: Naturligtvis.
Vad hade du sönder senast: hm.. tar inte ofta sönder något. Men för någon månad sedan bröt jag en cello mitt itu (den ramlade och halsen gick av)
Senaste alkoholintag: Bara vin till finmiddagarna om helgerna.
Har du haft mörkt hår: Jag har haft alla färger man kan ha!! Dvs. alla någorlunda naturliga färgnyanser.
Är du morgonpigg: Om jag lagt mej tidigt kvällen innan, så ja!
Vem snackade du med senast: Mamma i 2-3 timmar idag. Det måste ha varit ett dyrt samtal.
Stjärntecken: Vädur (bästa!)
Varm favoritdricka: Varm choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.
När kysste du någon senast: 148 dagar sedan :P
Saknar du någon just nu: Många.
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: oj hjälp... haha.. lunarstorm. Kanske en gång om året. Har faktiskt kontot kvar även om jag aldrig använder det! 
Vilka språk kan du prata: Svenska, danska, engelska.
Vad ska man göra för att få dig arg: Missbedöma mej (t.ex. tro att jag är ytlig eller oseriös). Inte ta mej på allvar. Beställa stora musikverk och inte orka lära sig dem. Stjäla mitt hjärta och inte vara rädd om det.
Senast sedda filmen: Chanel...
Favoritgata: Bond Street.
Motionerar: Cyklar och går korta promenader varje dag. Men inte mer seriöst än så.
Favoritprodukt på Apoteket: Vilken konstig fråga. Jag vet knappt ens vad som finns på ett apotek. Har aldrig köpt något därifrån. Eller jo, nu kom jag på!! Koffeinpillerna som jag käkade på gymnasiet :P
Älsklingsljud: Musik
Varit i Polen? Japp!
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 26 lr nått kanske.
Tittade du på tecknat när du var liten? Sällan.
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Toto
Vad är det bästa med dig? Passionerad, hängiven. Mycket ambitiös (kan vara helt extrem) om jag tycker om något! (Det har hänt många gånger att jag jobbat både dag och natt och knappt hunnit äta eller sova, för att inspirationen har legat på.) Kreativ och enormt fantasifull. Sen brukar jag få höra att jag är charmig, snäll och omtänksam ;) Tack för de orden vänner  <3 *blink*
Vad är det sämsta med dig? 1. Ett fruktansvärt hett temperament. Kan vara mycket vass i munnen när jag är arg. :( Inte alls trevligt. 2. Om något inte intresserar mej kan (om jag inte är tillräckligt motiverad) jag var ganska slarvig och likgiltig. Och det kan gälla vad som helst; Studier, jobb, människor. Jag måste tycka om det jag gör för att kunna lägga min själ i det! Men om jag tycker om det så gör går jag också in för det desto mer!!! 150% 3. Gör inte gärna något av plikt - är inte så förtjust i att någon försöker bestämma över mej. Jag vill gärna vara min egen chef :)
Hur var du som barn? Under 7 år; Tyst, lugn, självständig, försiktig och snäll. Över 7 år; Uppmärksamhetskrävande, vild, bråkig, jobbig. :P
Har du bra kontakt med din familj? Mycket bra!
När hånglade du med en man första gången? Milda makaroner! Första kyssen va väl i 17-års åldern.
Hur stora fötter har du? 38.
Hur ofta filar du dem? När det behövs.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Är aldrig på fyllan.
När dansade du senast? Nån månad sedan.
Följer du någon Tv-serie? Top model, Gossip girl, lost, one tree hill. Saknar Prison Break <3
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Gissar att jag va på läger i Vännäs. 
Vilken roll hade du i skolan? Duktig och tyst på högstadiet. Fnittrig, pratglad och lite slarvig på gymnasiet.
Boxers, briefs eller tanga? Hotpants.
Hur långa ögonfransar har du? För korta!
Brukar du bada på sommaren? Nån gång ibland.
Älskar du alla former av sport? Om jag går in för att spela något så gillar jag det mesta.
Är du med i någon fackförening? Nej.
Gillar du parmesan? Vad är det?
Har du gjort något kriminellt? Kört för fort. Cyklat och hållit fast i motorcykel (vet inte om det är kriminellt :P Men farligt va det..)
Vad heter din bästis? hehe.. Bästis hade jag mest i tonåren :P Men närmaste vänner just nu (som jag har mest kontakt med): Daniel, Johannes och Patric.
Vad är det första du gör på morgonen? Slår ihjäl väckarklockan.
Vad är det sista du gör innan du somnar? Ber att alla mina drömmar ska slå in ;D
Vad äter du oftast till lunch? Nyttigt och sunt.
Sopsorterar du flitigt? Slösar inte tid på sånt.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inget. Dricker endast kaffe när det sociala sällskapet kräver det.
Har du några allergier/handikapp? Allmänt vild och galen? ;)
När besökte du ett gym senast? För några dagar sedan. Skulle ha gjort det idag, men fick inte tid..
Är det nåt du absolut inte äter: Kålpudding. Fiskbullar. Korv.
Musik just nu: Har svarat på denna fråga i föregående inlägg.
Vad sa du senast: Jag sjöng för mej själv.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Slutet av 1800-talet i Vilda Västern.
Hur många kuddar sover du med: Varierar. Vissa perioder ingen alls. Just nu med 2.
Favoritväder: Sommar och sol, men inte för varmt!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min (framtida) man, ett piano och Böckernas Bok.
Spelar du nåt instrument: Beror på vad "spela" definieras som.. Men jag kan behärska flöjt, fiol, piano och gitarr.
Morgon- eller nattmänniska: Jag kan vara både och. Jag är vad jag vill vara! Detta år är jag en morgonmänniska. Förra året en nattmänniska.
Sparare eller slösare: Samma svar: Jag är vad jag vill vara. Eller rättare sagt, vad ekonomin tillåter mej att vara. Förra året var jag en slösa, detta året en spara.
Vem är viktigast för dig: Stål.
Tror på liv på andra planeter: Nej, men det är ett spännande ämne.
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Jadå.
Är du kittlig: Nej, bara när jag är kär.
Snarkar du? Aldrig.
Rädd för insekter? Rädd nej, men jag gillar dom inte.
Det här är jag bra på: Prata för mycket och pratar innan jag tänker. Använda fantasin och vara kreativ.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Inte vara rädd eller nervös för någonting.
Morötter eller godis? Olika
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? När det behövs.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har alltid velat pierca mig i naveln, men vågar aldrig. :S
Stökigt eller välstädat? Vill ha det välstädat. Men har det inte alltid.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig med min kofot!!
Vilken hand håller du gaffeln i? Fel hand.
Hur är din drömkille? Charmig, känslosam, omtänksam, snygg, bra klädstil och stil överhuvudtaget (=vara medveten om sig själv), färgstark personlighet (humör är tillåtet), UNIK - han ska sticka ut ur mängden, på ett bra vis! Vara passionerad, händig, naturkär, sportig och vältränad är ett pluss, gärna reslig och manlig, spännande, duktig på att föra sig socialt, rolig, romantisk, kramgo, förståndig och mogen (men ha barnasinnet i behåll), målmedveten, stark, familjekär, musikalisk.... bland annat..........
Hur många syskon har du? Fem och en hund.
Är du rädd för blod? Nejdå! Blod är vackert och fascinerande att se på.
Saltar du på maten? Mycket!!
Gillar du att sjunga? JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Anser du att du är stark? Mentalt? Nej. Men seg och uthållig ändå. Fysiskt? Ja, för min kroppsstorlek :P
Brukar du sola? Älskar att vara brun! Men tycker inte om att sola naturligt tyvärr :S Svettigt och alldeles för långtråkigt.
Vad gör du om du får hicka? Sväljer den
Kaffe, te eller inget? Kaffe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar