Musik

Nu ska jag kasta mej över pianot och försöka få något inspelat på film. Kanske hamnar på youtube snart...

 

Tills dess får ni nöja er med en annan goding som jag inte kan lyssna mig mätt på idag. Berlin - Carpark North.

 



Tror jag ska köra en cover på den....

 


 

Okej, nu kommer min cover.

 

Perfektionistisk som jag är måste jag hålla ett föredrag om inspelningens baksida innan jag kan tillåta er se den. Ni får inte ha för höga förväntningar! Då blir det pinsamt.

 

För det första så är ljud och bildkvalitén USEL. Och så gör jag några tabbar dessutom!! :P Men ni får väl lägga på minnet att detta är en improvisation och inget jag har suttit och övat in.

 

(Jag slår INTE på pianot! Det är ljudkvalitén som får det att låta så!!)

 

 

Jag tror jag ska spela in den igen imorgon och byta ut denna version mot en bättre... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar