Dagens modebild + ny översättningsfunktion

Som ni ser i menyn till höger har jag lagt in en funktion som ska kunna översätta min blogg till olika språk.

 

När jag själv testar den fungerar det inte och jag förstår inte varför :S Men jag undrar; Är det likadant för er, att det inte fungerar? Testa och svara tack! För då måste jag kolla upp felet.

 

Uppdatering: Jag har fått svar. Tack H! :) Bra att det funkade.

 


 

Och en "Dagens modebild".......

 

Harald Andertun » 2010-06-22 | 16:46:58

Det funkar ;) Provade danska:



Som du kan se til højre i menuen, jeg har tilføjet en funktion til at være i stand til at oversætte min blog til forskellige sprog.



Når jeg forsøger det vil ikke virke, og jeg forstår ikke, hvorfor Men jeg spekulerer på: Er det så også for dig, at det ikke virker? Prøv og svar please! For så er jeg nødt til at se op fejlen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar