Periodare

Jag är en periodare. Visserligen alltid intresserad av mode och skönhet, men fördjupningen sker på olika områden i olika tider. Vanligtvis brukar jag sikta in mej på mycket klädsnack. Nu är det smink som gäller.

 

Många av er läsare verkar vara såna som inte lägger så mycket tid och energi på skönhet själva. Så jag måste tänka på att hålla bloggen enkel, basic och intressant lärorik på samma gång. Lärorik blir den väl iofs inte förrän jag själv är helt lärd :P Men som sagt.. det kommer....

 

Men det är kul att ni läser bloggen, trots att det kanske inte är ert huvudämne ;) Imponerande!!

 

 

Lägger upp klassikern. Jag är tjejen som spelar basket i högklackat. Och vinner! ;)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar