Skönsång i skolan

Idag undrade min lärare om jag kunde tänka mej att uppträda med lite pianospel, för min klass, på vår avslutningsfest i Juli.

 

Jag är ju så innerligt feg med sånt där :S Men blygheten ska helt enkelt bara tränas bort. Dags att låta teaterapan i mej komma fram..!

 

Jag lovade att spela om min klasskompis Carolina sjöng till. Carolina brast ut i ett våldsamt skratt. "Är du galen? Jag kan inte ens sjunga."

Jag vägrade att tro henne, men insåg mycket snart att hon hade rätt. Hon demonstrerade "Oops, I did it again" för oss, i en så knarrig och ton-osäker variant att vi lyssnare inte ens förstod vilken sång det var.  Då är det illa! :/

 

 

"Bra, jag kommer tydligen inte vara den enda som får skämmas..." Sa jag, med glimten i ögat och gav henne en uppmuntrande ryggdunk. "Vi kommer åtminstone få klassen att skratta!" Hon fnissade ivrigt och verkade svälja mitt argument med hull och hår.

 

;) Vår konsert kommer bli skitkul!!! hahaha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar