Som en nål i en myrstack

LOL Hahahaha..... detta va lite kul.

 

Jag är ju medlem på modellbilder.se för att skapa framtida kontakter med fotografer (när jag ska jobba som MUA alltså!). Men ibland så läser inte fotograferna ordentligt på profilen och tror att man vill stå modell.

 

Idag fick jag detta mailet:

"Du har fantastiskt vackra ögon.... jag behöver fylla på min hemsida med lite porträtt.... kolla www.ateljeveronica.com! Det e jag som e bröllopsfotograf Magnus. Har studio i......." osv

 

Jag gick in på hans galleri för att se vilka typer av fotografier han har gjort tidigare (bara för skojs skull) och VEM tror ni det kommer upp bilder på???? MIN KUSIN. :O

 

Av alla fotografer man kan bli kontaktade av i hela sverige så är det just min kusins bröllopsfotograf som vill ta porträttbilder på mej. Tyckte de va lite kul! :D

 

Hittade ett otroligt vackert kort där och eftersom det redan ligger ute offentligt så antar jag att det är tillåtet att visa det. Men för säkerhets skull jag har den i mini storlek. MYCKET VACKERT.

 



Nadiine » 2010-06-24 | 23:11:27
URL: http://nadiiines.blogg.se/

Hejhej:)



I göteborg ska jag gå min utbildning? Är du makeupartist?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar