Träning

Ja, jag antar att mina bloggläsare har förstått att jag är ganska intresserad av träning och hälsa. Nästan FÖR intresserad... *host*

 

Ajaj.. kroppen värker efter gårdagens träning. Men inte magen. Det är ett dåligt tecken!! Då har jag inte jobbat med den tillräckligt. Får ta igen det nästa träning då.

 

Men idag tog jag för första gången i mitt liv kort på mina "muskler" :P:P Hahaha.... (Alltså, jag tränar inte sååå mycket. Bara "håller igång".)

 

Nu ska det dokumenteras här!

Avslappnade armmuskler V.S spända. (ursäkta att jag har bikini under linnet, hade just solat.)

 

Jag kanske satsa på att bli fitnesstjej? ;) (Big NO no! Coolt, men inte snyggt.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar