David Bicho - Modefotograf

Sitter och försöker lära mej lite om fotografi. Jag skulle inte ha något emot att testa att jobba som fotograf ett tag. Oj vad kul!!

 

 

Sitter och läser modefotografen David Bicho's blogg. Han delar lokal med Makeupstudion i Sthlm och arbetar alltså tillsammans med makeupartisterna som går utbildningen där. Med andra ord kommer JAG få göra plåtningar med honom! :D:D

 

Det var lite kul att läsa om hans korta basic-makeupkurs som han varit på idag, inne på bloggen. Så här skriver han:

 

"Jag har alltid hyst en stor respekt till duktiga makeup-artister, och efter denna kurs inser jag hur mycket kunskap och erfarenhet det ligger bakom. Hatten av."

 

Ta åt er, alla duktiga makeup-artister där ute! Ni gör ett otroligt grymt arbete. Jag tror det är få människor som förstår hur mycket arbete som faktiskt ligger bakom...

 

(En av David Bichos bilder. Vet fortfarande inte om det är tillåtet att lägga ut andras bilder i sin blogg.. :S Men om man skriver ut vem som tagit dem måste det väl vara lovligt???)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar