Eleganta "benvärmare"

Ojoj.. Det var besökarrekord igår!! BRA JOBBAT!!!! :D Fortsätt så ;-)

 

Men idag hade jag inte tid att underhålla er med trevliga modeinlägg. Jag jobbade hela dagen, från morgon till kväll.

Men något trevligt ska ni ändå få se innan jag tar natt. Och jag väljer att göra reklam för mina originella, lyxiga "benvärmare" (Vet ej vad de kallas. Skall has utanpå byxorna och över skorna) som jag hittade i en liten okänd butik här i London.


Underbart snygga, om jag får säga det själv!! :) Jag köpte flera par i olika färger. Ni får se det snyggaste paret:

 

 

Terjeline » 2011-03-11 | 11:56:43
URL: http://terjeline.blogstie.com

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar