Kissie vs. Blondinbella

Ja.. pinsam rubrik!


 

Satt en snabbis och kollade igenom nyheter på internet. Tänk att inte folket kan sluta surra om dessa två!! Vad är det som är så intressant???

 

Jaha, nu håller Kissie på att försöka provocera Blondinbella. Vilken NYHET!!! Ungefär i nivå med tsunamin år 2004!?

 

Kissie verkar bara vara en helt vanlig/ovanligt barnslig, uppmärksamhetstörstande tonåring. Blondinbella är väl en urväxt likadan typ!

 

Obs. Jag känner dem INTE så jag ska inte döma, men det är uppfattningen jag har fått av de få gångerna jag har haft oturen att läsa om dem. Följer inte deras bloggar - undviker dem som pesten. Det är en principsak. Tycker det är pinsamt att hela Sverige klänger på dem.

 

Är de inte bara en levande variant av Tom och Jerry? (Blondinbella är Tom och Kissie Jerry) ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar