Läker din sjuka hud

Någon där ute som har hudbristningar, celluliter eller acne som den vill bli av med?


Denna produkt har kommit ut på marknaden och gjort stor uppståndelse:
DERMAROLLER (I Sverige säljs den under namnet Beautyroller)



Vad är det?

Det är en liten manick som består av ett långt skaft och en roterande cylinder. På denna cylinder sitter upp till 200 nålar. (Man kan beställa olika längder på nålarna beroende på vad man är ute efter att behandla, från ca 0.02 mm till 2,5 mm.)

 

Hur används den?

Principen är densamma som en fraxelbehandling. Nålarna gör mikroskopiska hål i huden som tvingar huden att skapa nya fräscha hudceller. Precis som med en fraxelbehandling kommer man att börja blöda litegrann och fjälla efter ett par dagar, men när huden vänjer sig börjar den gro och friskna till!!

 

Listar på vad en Dermaroller gör:

* Reducerar hudbristningar. Sägs vara lika effektivt som fraxel SR1500
* Reducerar acne-ärr
* Kan ta bort missfärgningar på huden (t.ex. pigmentsfläckar)
* Tar bort celluliter
* Minskar rynkor

 

Googla och läs om produkten!!

Anna » 2010-06-01 | 19:33:17

Hej. Jag läste att du undrar lite om utbildningar. Jag går nu makeupstudions kurs i stocholm och har bara fyra veckor kvar. Du kan mejla mig om du undrar något, jag vet hur mycket frågor man har :)

[email protected]

kram!

Italygirl » 2011-03-22 | 10:39:26
URL: http://italygirl.blogg.se/

Hejsan! hittade din sida av en slump men jag läste denna artikeln o tycker det låter som en nice grej :P

Jag bor i italien dock, vet du vart man kan få tag på en via internetbeställning?

I sverige vart säljer dem den?

xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar