Mitt dunder lockar åhörare..

Mitt pianospelande väcker uppmärksamhet. (Inte nödvändigtvis på ett gott sätt :P Det vet jag inte. Antingen spelar jag för starkt eller så gillar dom det.)

 

Det är ganska lyhört i huset här i London och jag är ju inte rädd för att dundra på under dagarna. Så det är många som hör....

 

Vissa stannar och lyssnar, applåderar och ger mej tummar upp. Andra står bara och stirrar (undrar väl vad jag sysslar med) tills jag ser dem och de blir generade och går vidare.

 

Idag kom två grannar och knackade på och ville veta vem "pianisten" var. Jag fick stora ord :D LOL. Men om de skulle kolla närmare på mitt spelande och se vilken hemsk fingersättning jag har så skulle de ta dra tillbaka lovorden.. hahaha.... Jag har en fullständigt originell spelmetod :P:P

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar