Mycket jobb...

Nej, det är inte enkelt detta med att tjäna pengar på sin blogg. :S

 

Hälften av all reklam jag pysslade och krånglade med, och slutligen lyckades klistra upp fint i bloggen, har redan avslutat sina kampanjer. Nu ska dom bort och jag måste på jakt efter ny reklam! SUCK.

 

Hur mycket har jag tjänat då? Hm.. typ 15 kr. (Så många timmars jobb för ingenting.. hehe) Ni måste köpa mer hörrni!!! ;P;P

 

Men så lätt ger jag inte upp!! Nu sitter jag och läser denna blogg. Försöker lära mej hur man går tillväga för att få fler läsare osv... Min läsarnivå ligger ungefär på 50 om dagen nu. Men kommer säkert sjunka igen när bloggen inte längre finns att hitta bland "nya bloggar".

 

Förlåt. Tråkigt bloggsnack.... Snart kommer något roligare: STYLING.

 

eMALj » 2010-05-19 | 15:17:26
URL: http://emalj.blogspot.com/

En av de bästa sätten att få många läsare är att kommentera hos andra. Fast det garanterar inte att dom stannar kvar... :)

Uppdatera mycket och ha många bilder och fortsätt ha en intressant blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar