Real Soldiers

Från mode till militären...!

 

Jag har precis fått veta att en av mina vänner ska bli specialsoldat. Jag har inte intill idag haft en aning om vad det var eller knappt ens att det existerar, hehe.. Men nu blev jag ju nyfiken och började rota reda på intressant info.

 

Detta är tydligen standarden för att bli intagen till navyseal i Usa:

* 500-yard swim using breast or combat side stroke in less than 10:00
* 100 push-ups in 2 minutes
* 100 sit-ups in 2 minutes
* 20 pull-ups (no time limit)
* Run 1.5 miles in boots and long pants in under 9:30

 

Och SAS är väl nästan på samma nivå? HJÄLP, säger jag bara!!! (Inser att det inte är ett yrke passande för lilla ynkliga jag.)

 

Sedan läste jag detta. Och chockas igen samtidigt som nyfikenheten växer. VAD är det för psykiska tester som görs i uttagningarna som är så fruktansvärt hårt??? JAG VILL VETA :)

 

Och sedan hittade jag ett annan otroligt spännande inlägg. En tjej som undrar vilken sorts hemlig militär hennes pappa är. Läs!! Det är sååååå spännande. :D

 

 

Mm.. En militär skulle man nog gifta sig med... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar