Stridiga ämnen

(Jag för nått år sen. Glad, men otroligt trött.)

 

Ojoj.. Det kommer bli svårt att enbart hålla sig till skönhetsämnen i denna blogg. Det dyker ju upp så många miljoner intressanta tankar i mitt huvud jämt! :D

 

Får jag skriva om nått annat IBLAND? *blink*

 

Nej. När jag läste "De 25 bästa tipsen till en bloggare" stod det att det är enormt viktigt att hålla sig till sitt ämne, annars förlorar man läsare.


Vad tycker ni om saken??
Ska det bara vara "rätt" ämne eller får man skriva om annat också?


-----------


Uppdatering.

Åsikt från manlig vän: "MER militärsnack i skönhetsbloggen!!!!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar