Tips: Modeblogg för killar

Ett bloggtips till er killar: http://nyheter24.se/modette/dennism/

 

Själv har jag inte alls hunnit kolla in bloggen än, så jag vet inte kvalitén. Jag har alltid varit en väldigt dålig bloggläsare. Men den är känd, så.. det säger förhoppningsvis något..?

 

(inte är han ju direkt ful heller... host)

Tanken slår mej också... Varför har ofta just homokillar så bra smaker och medvetna, snygga stilar? De vårdar minsann sina utseenden - till skillnad mot stinkande oljiga morotskillar och andra trashankar (Ja, det är skönt att vara fördomsfull). Dags att börja titta sig i speglar, män!!


Oj vad jag känner en stor energi för att få män att engagera sig i sina utseenden. Skulle vilja omvända hela svenska folkets manlighet. Är jag radikal och konstig? Farlig för mänskligheten? ;P

 

Okej. För att tona ner: Nej, jag tycker inte män ska se ut som kvinnor. Jag tycker bara att det är attraktivt med ett medvetet utseende. Men det ska inte gå till överdrift, som mamma säger. (Det kan sällan gå till överdrift, svarar jag.)

 

Men misströsta inte, jag gillar er trashankar också! *glimt i ögat*

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar