Sikta mot stjärnorna

Hjäääääääälp!!!! HUR GICK DETTA TILL???


 

Normalt har jag, som nybakad och fullständigt okänd bloggare (en droppe i havet), bara runt 20 läsare per dag. Dessa läsare består antagligen till största delen av gamla vänner, som mer läser bloggen av artighet än av intresse, eller manliga stalkers som inte kan få nog av den galna smålandstjejen. ;-P Nä inte vet jag...



Men hur som helst.. idag PLÖTSLIGT skjuter läsarantalet i höjden!! Från 20 till 70 :O

 

Det är så svindlande roligt att jag blir yr och gråtmild!! Nä skojar. Men jag undrar var dessa läsare kom från helt plötsligt.. :O Det måste ju vara bloggtrafikens hemsida som jag registrerade mej på idag. Den fungerar verkligen!! Man får MASSOR med läsare! Testa ni också!! HÄR

 

Kul är det iaf!! Gäller bara att få dessa läsare att stanna också... Lättare sagt än gjort :/

 

Nu ska jag sova.. Godnatt........



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar