Vacker fulhet

På tal om det jag skrev i slutet på förra inlägget... Här ska ni få se ett exempel på en otroligt vacker fulhet:

 

 

Är det inte en UNDERBAR bild??? Jag äääääälskar den. Hjälp vad fint!!

 

Det är bildens finkänsliga anda och den välvägda harmonin i färgerna, som är så otroligt perfekt gestaltade, som smickrar mitt öga.

 


 

Här är en mer klassiskt ful kreation, med färger och former som bara skriker kontrast.

 

Själv uppfattar jag denna bild som mycket mer utmanande för sinnet att charmas av, men skulle gissa att de flesta har svårare för bilden ovan.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar