Alexander McQueen, Vår 2011

 

Långt hår i korgflätning, getingmönstrat och fladdrigt. Allt i utsökt, ädel konst. McQueens ersättardesigner Sarah Burtons håller måttet!!

 

 

evelina » 2010-11-09 | 17:13:22
URL: http://evelinawernersson.blogg.se/

hej. din blogg var verkligen jättefin och jättebra, hittade den via google när jag sökte inom stylist. jag håller på med ett arbete i skolan om själva stylistyrket och tänkte fråga lite men hittade inte din mejl någonstans så skulle vara jätte tacksam ifall du ville höra av dig till min mejl som jag skrivit där ovan. tack på förhand :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar