Lanvin for H&M

 

 

Ja, som ni väl vet har ju Lanvin gjort en kollektion för H&M denna höst. Det blev mycket kvinnlighet - eller "flickaktighet" skulle jag väl säga - med starka färger, volanger, vida kjolar och många accessoarer.

 


Jag gillar den lättsamma, nätta stilen och jag älskar många detaljer och accessoarer, men även för mig är dessa ovan FÖR MYCKET... :P

 

Däremot hittade jag andra favoriter i kollektionen. Hela kollektionen överträffade faktiskt mina förväntningar! :) Det fanns många riktiga skönheter!!! (Ja, jag är svag för svart. Däremot var inte skorna i min smak. Jag föredrar McQueens sklostil.)

 

 

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar