Edgy Egyptian-inspired Makeup

 

Som ni kanske sett har jag äntligen, efter mycket om och men, lyckats få in en portfolio här i bloggen. Där kan ni se några av de verk som jag gjort.

 

DOCK ska det poängteras att största delen av allt jag gjort inte ännu finns tillgängligt där. Det är på gång... Men jag kan ju visa er några bilder från den senaste plåtningen!

 

Jag sminkade modellen Anna i en slags modernt egyptisk stil. Svalt, nästan metallkallt - men sjukt hett! :P

 

Styling/Makeup: Christa Ajris

Fotograf: Janne Ä. Säljen

Modell: Anna Greilert

 

Det blev så otroligt många bra bilder så jag hade svårt att välja ut vilka som skulle retuscheras. Men denna nedan valde jag för att sminket syntes bra där så jag kunde använda den till skolans portfolio - som skulle lämnas in idag. De andra bilderna retuscheras senare.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
BloggRegistret.se
Mode & kläder
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Shopping och Mode
Mode & design bloggar